מודעות תנחומים

מודעות תנחומים

מודעות השתתפות בצער - מודעות תנחומים

פרסום מודעות תנחומים

מודעות השתתפות בצער או מודעות תנחומים הנן מודעות בהן חברים קרובים, עמיתים לעבודה, חברות ואנשים אחרים מביעים את צערם.

פרסום מודעת תנחומים באופן פומבי על דבר השתתפות בצער הכבד אשר נפל על המשפחה עקב מות יקירם הנו אמצעי ודרך לכיבוד והערכה של אדם קרוב לליבנו והדברים מעודדים ומחזקים את בני משפחתו.

מקומונים נפוצים:

המקומונים בהם ניתן לפרסם מודעות תנחומים והשתתפות בצער הם – מודעות תנחומים במקומון בשבע, מודעות השתתפות בצער במקומון גל גפן, מקומונים באזור המרכז, מקומונים בשפלה, מקומונים בשרון ובגוש דן.

053-3307039

מודעת השתתפות בצער

המשתתפים בצער המשפחה מתכבדים להעלות ולפרסם מודעת השתתפות בצער לצד מודעות אבל בעיתונות הארצית או במקומונים. חלק מהגופים המפרסמים מודעות השתתפות בצער בוחרים לבקש גם את הדבקתן בבית הנפטר ובשכונת מגוריו או במקום בו שהה מרבית זמנו.
אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם כל העיתונים הגדולים לפרסום מודעות השתתפות בצער
מודעת השתתפות בצער בעיתון ישראל היום, מודעת השתתפות בצער בעיתון ידיעות אחרונות, מודעת השתתפות בצער בעיתון מעריב או מודעת השתתפות בצער בעיתון הארץ, מודעות השתתפות בצער בעיתון יתד נאמן, המודיע, ג'רוזלם פוסט או מקור ראשון הם מהעיתונים הנפוצים יותר.

 

מודעות אבל

פרסום מודעת תנחומים

מודעת תנחומים

מומלץ לעצב מודעה בולטת, מושכת תשומת לב ושונה משאר המודעות.
מודעות רבות מסוג זה מפורסמות במקומות רבים, מקומות עבודה כדבר שבשגרה, לפרסם מודעות אבל על פטירתו של עובד, ומודעות תנחומים לעובד שנפטר לו קרוב ומביע צער. פלא מודעות אבל, מנוסה בעיצוב גרפי ייחודי ויודע להתאים לכם את כל סוגי מודעות האבל, משפחתיות, תנחומים וצער בעיתונים.
באפשרותנו לפרסם מודעות תנחומים גם בשפות ערבית, אנגלית ורוסית.

מודעת השתתפות בצער
  • ניתן לנסח כל תוכן שיידרש, לארגונים, מקומות עבודה, משפחה, חברים וכו'.
  • ניתן לנסח בשפות שונות.
  • ניתן לפרסם בעיתונים שונים.
  • ניתן לפרסם ב